091216 Julshow!

Hej alla!
Idag har varit en lååång dag, och i morse funderade jag nästan på att inte gå upp för jag trodde den skulle bli helt hemsk. LÅng skoldag, och sen direkt till ishallen för att ha julshow som jag trodde skulle gå åt helvete!

Men det blev en ganska bra dag i alla fall, och julshowen blev inte så misslyckad som jag hade trott. Det var riktigt kul att visa vilddjuret inom mig för publiken, och spöka till mig och de andra i gruppen rejält! Känner mig riktigt hemma i den här klädstilen. Haha, vi såg åt som riktigt hårdrockare!  Låten var ju Hardrock Hallelujah, av Lordi haha. Visar bilder här nedan! Nu ska jag försöka få bort allt svart smink och all hårspray ur håret, har fortfarande en rejäl snelugg haha.
Enjoy!!


Helena och Paola trängs framför spegeln för att sminka sig...


Josefin fixar med nitbältena..


Helena går lös på håret..


Paola och Josefin är redo att rocka loss på isen..


Pauline har förvandlats...


Redo att visa att man inte behöver vara små prinsessor som kan ta över isen!

Tack tjejer, ni gjorde verkligen min dag! Ses nästa år, I guess!

Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: hhhejhopp

Wohoo! snygga bildisar! de va sjuukt kul! x) men de e nån som tatt sönder min tröja. grr... Snygg urringning på sista förresten!

kramis!

2009-12-16 @ 22:15:51
Postat av: bföpbaf

WTF PAULINE BUDDY VAR ÄR JAG MITT HÅR VAR JU BÄST!!!

2009-12-17 @ 20:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0