091220

Hej alla!
Hade verkligen en toppendag igår! Stan med Paola till att börja med, fikade och fixade nåra julklappar. På kvällen stack jag iväg till Farsta och träffade lite vänner. Supermysigt var det! Det får bli snart igen!

Nu har jag äntligen köpt ALLA julklappar! Stort tack till Vivvi som drog runt mig på stan hela dagen så att vi hittade allt! Nu behöver jag bara värme värme och en bra film kännerjag. Och kanske försöka fixa klart pepparkaks"huset" haha. Gott är det i alla fall!
hjälp mig, jag är verkligen i behov av ett par varma skor, men de ska ju vara snygga också! Funderar (som jag gjort i EVIGHETER nu) på att köpa ett par Uggs i alla fall, bara för att de verkar så varma och mysiga. Varför finns det inga skor som är snygga och varma på samma gång?!?



Snälla snälla Sanny lär dig spela den här låten på gitarr, så lovar jag att lära mig de där metallica-låtarna på piano!! Kan inte sluta lyssna på den här låten!

Kram på er, så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskling jag kan hela den låten utantill :D kan skicka den till dig om du vill :D

2009-12-21 @ 17:08:28
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0