091222

Heej alla!
Sorry för dålig uppdatering, har bara inte haft tid nu när det är .. öh.. lov? haha. Har ni tänkt på hur underbart det är med lov egentligen? Jaa, det har ni ju förmodligen, dum fråga. Men ändå! Kunna vara uppe till två på natten och inte behöva bli väckt av en ilsken väckarklocka halv sju på morronen? Så härligt!!

Men men, idag vaknade jag typ vid 12, vilket är väldigt ovanligt för att vara jag! Trodde klockan visade fel när jag vaknade först, men sen när det lagades lunch så fattade jag att den hade rätt haha.
Sedan kom Ebba förbi, vi gick en lååång promenad i skogen, och tog massa fina bilder med hennes kamera. Men hon är så seeg på att skicka bilderna, så det här inlägget får bli utan bilder.
När vi kom in igen, tog jag mig an att slå in ALLA julklapparna! Problemet är att jag suger på att slå in julklappar. Bokstavligt. Får typ använda mig av hela kroppen för att få ihop det med allt papper, tejp och snöre xD Ebba är ett vittne haha.
Sen när jag skulle ned för trappen och lägga allt under granen, och tänkte "bara du inte ramlar nu", tror ni inte att jag har glidiga sockor på mig, ramlar nedför halva trappen så att alla julklapparna flyger. Så nu har jag ett stort blåmärke på hälen och typ på armarna också. Hur klumpig får man va, egentligen? Plus att jag hade skrivit ett nästan helt inlägg, men råkade radera det, så hoppas det här blev bra ändå xD

Men men, i morron måste jag upp ganska tidigt. Surt. Ska till landet, och päronen har kommit på den fantastiska idén att åka tidigt >.<
Ska försöka blogga där uppe, men kommer nog bli mest att åka skidor, träffa människor och så!

Ni får ha det toppen här hemma!!
Massa kramar <3


Förmodligen ganska gammal låt, men jag gillar texten ändå. Lyssna på den!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Aaww stackars lilla du.. :) Hoppas alla julklappar överlevde ^^



GOD JUL sötis, saknar dej massor men hoppas du har en bra julafton imorgon <3 Pusspuss!

2009-12-23 @ 17:45:24
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0