2/12-09

Fatta att det är December!! igår gick jag runt hela dagen och sa att det inte märktes ett dugg, men idag när jag skulle iväg till skolan var det ju helt vitt ute av frost! Plus att det var minusgrader hela dagen! Inte konstigt att jag typ tappade känseln i benen på cykeln dit och hem haha.
Dan var i alla fall rätt bra, I guess. Och i morron blir det en riktigt chill dag. Våra lärare har ju kommit på den fantastiska idén att ha en språkdag -.-' Har ingen aning om hur det kommer gå till, men tror ialla fall att det är nåt med att vi ska lära varandra våra språk som vi läser... jag snarkar för det, men eftersom vi både får sovmorgon och slutar TOLV så går jag med på det.
  Sen efter det har jag och världens bästa Emelie bestämt att åka och shoppa, så det ska bli riktigt myys! Har kanppt börjat tänka på att köpa julklappar än, så ska försöka skriva ner en lista med vad jagska köpa till alla till i morron! har ni börjat fundera på julklappar än?

Ha en fin kväll alla! Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0