5/12-09

Vilken dag!!!
Gick upp nån gång vid tio, och sen vid elva stack vi iväg med familjen för att kolla på färger till nya rummen (men nu har jag kommit på att jag vill tapetsera rummet i stället, om nu pappa tillåter -.-' ). Sen tyckte mamma och pappa att den affären på kungsholmen hade för lite, så vi käkade thaimat till lunch, och stack sedan till Bromma där det fanns mer.
Efter det såg jag "Cats" med Emelie och hennes familj. NI MÅSTE BARA SE DEN!!! Alltså, ärligt talat, jag har aldrig sett något liknande! det var det bästa jag någonsin sett (För er som inte vet så är det en musikal som går på Cirkus, som ligger ungefär vida Gröna Lund). Skådespelarna var grymma, de rörde sig EXAKT som katter, sjöng otroligt bra och gjorde fantastiska arkrobatkonster och allt möjligt. Det var så himla bra!! Plus att det var bra musik också! Andrew Lloyd Webber har ju skrivit musiken också, han som skrivit musiken till min favoritfilm "Fantomen på operan", så kanske inte så konstigt :D Ni som har möjlighet bara måste se den, jag rekommenderar den verkligen!!!



  I alla fall, sedan så åkte jag direkt till Sophie för att fira hennes födelsedag, så det var kul att träffa gamla gänget från förra skolan igen!
Sen åkte jag hem, det var mörkt, kallt och allt jag gick och tänkte på när jag gick hem från tåget var att få krypa ner under mitt varma täcke och sova.. men när jag kom hem så var ingen hemma, och jag hade INGEN NYCKEL!!!! FUCK IT!! Så jag sprang runt till exakt alla grannarna för att kolla om de hade en extranyckel till vårt hus,men ingen hade det eller så var de inte hemma. Så fick gå till lillebrorsan kompis, för att hämta jakobs hemnyckel. Fastnade hos dom ett tag också och spelade kort, så kom hem först vid tio. Har inte vait hemma på hela dan!!
Här efter kommer jag ALLTID ha hemnycklarna med mig!!



Nu är jag galet trött, så ska släcka tidigt! Hoppas alla haft en bra dag!
Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den slutar gå nu i december:((((

2009-12-06 @ 18:50:05
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hihi jag hade glömt att det var så vi översatt "The Phantom of the Opera" :P Visste inte ens att den fanns med svenskt namn ^^

Låter som du har det bra gumman <3 saknar dej

2009-12-07 @ 02:21:28
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0