Äntligen helg!

Äntligen helg hörrni!! Och nu är det bara en vecka kvar i skolan, och sen är det tre veckor lov! Så himla skönt, har längtat så länge till det. Tror alla är i behov av lov nu!
I dag hade vi terminens näst sista prov i Matte A, tror faktiskt det gick rätt bra! Fick till det på en del Mvg-uppgifter på slutet, så jag hoppas verkligen att det går bra!
Så idag har faktiskt varit en himla skön dag. Hade bara matteprov från 8-11 och sen slutade jag :) Så har varit hemma och tagit det lugnt, ätit, duschat.. kollat runt på datorn lite, ätit upp allt mitt godis och vill ha mer... Funderar på att se nån film nu eller nåt :)
Älskar den här kollektionen på nellys.com. Nån som vill köpa nåt av det i julklapp till mig? (a)
I helgen bara MÅSTE jag fixa julklappar, för har typ inte fixat en enda än! Och nu är det ju inte SÅ lång tid kvar, så känner att jag måste fixa det nu!
Sen hoppas jag att jag ska kunna fira Emil på kvällen som fyller år! Grattis till honom!

Som en del vet så är jag ju ett stort fan av Taylor Swift (kanske inte så mycket jag i hennes musik, men ändå, tysker hon är riktigt bra!) och nu har hon tydligen släppt en skiva med låtar med piano, och ni vet hur galen jag är i piano, så det kan ju inte bli bättre! Den här låten är superbra:


Hörs senare! Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0