Back to town

Hej alla!!
Äntligen har jag kommit tillbaka från en vecka på landet i Leksand. Det var riktigt mysigt med massa snö, och det var KALLT!! Runt 20 minus varje dag, snacka om att jag nästan frös tårna va mig :P Mest tog jag det lugnt, var ute i snön och träffade kompisar. Det var riktigt härligt faktikst! Frågan är bara, vad har jag missat här hemma nu?
Juste, fick vad jag önskade i julklapp  -  en kamera!!! Så nu kanske jag faktiskt kan bli duktig på att lägga upp bilder här på bloggen. Ska bara lära mig hur man får in bilderna på datan bara... jag och tekniska grejer är ingen bra kombination, men men, det borde väl inte vara såå svårt, eller?

Ikväll blir det myskväll med Emelie, en vecka har gått och vi behöver verkligen prata av oss haha.
Hoppas alla haft ett bra lov hittills!

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: helena

welcome back! :) Fick oxå en kamera! :)



kramis!

2009-12-30 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0