15/12-09 SNÖ!!

Godmorgon bloggen!
Idag är en sjuukt skön dag, har haft sovmorgon hittills, och har det fram till 12.40! Vaknade i morse och såg att det var HELT VITT ute!! Det har ju kommit massa massa massa snö under natten, och det snöar fortfarande!! Hjälp, hur ska jag ta mig till skolan idag? :P tar så långtid att åka tåg dit så det pallar jag inte, men har ionga vinterdäck på cykeln, så om jag cyklar kommer jag säkert bara köra omkull xD Beslutsångest as allways, hjälp mig nån? haha.
Nu på morgonen har jag bara tagit det lugnt, tittat på film (The Holiday, så sjukt bra den är!!). FUnderar på att göra nån liten lunch innan jag sticker, men det är helt tomt i kylen :S Jaja, får se om jag kan  hitta på nåt av det lilla vi har hahah.

Hoppas alla får en bra dag!
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0