FREDAGSMYS!

Äntligen är det fredag hörrni! Det är galet vad jag har längtat, och den här veckan har kännts så himla seg. Men jag antar att det är så, men det är ju faktiskt bara två veckor kvar nu, och sen är det lov!! (eller.. är vi lediga på julafton..öhh?? Nog bara Emelie som fattar det där xD )    
  Var egentligen på världens sämsta humör idag, kände verkligen att jag gick runt hela dagen och surade. Gick typ runt och klagade på allting. Sorry för det, men jag är bara så otroligt trött på skolan och allt nu så det är stört! Så jag skyller på det ;)
Nu är i alla fall engelskapresentationen klar, och samhällsdebatten också, så det är skönt!

Ikväll blir det förmodligen bara lite mys med Emelie, vi tänkte ha lite julmys med massa godsaker som hon tydligen har hemma nu, så jag kommer rensa hennes skafferi! Hon kommer inte ha någon knäck kvar i morron i alla fall moahahah.

Kanske skriver mer senare! Puss!


Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHA hur korkad får man vara egentligen??? xD

2009-12-06 @ 19:31:08
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0