Julklappsshopping

Hej alla!

Idag har jag shoppat JULKLAPPAR!! Finally. Har fortfarande en del att köpa, men nu har jag åtminstone köpt hälften, så det är bra! Som vanligt när Pauline är ute och ska köpa grejer kommer jag på att det... det... och det ska köpas också, så handlar massa till mig själv xD  Men men, känns jättebra nu i alla fall, tack Emelie som stod ut med mig idag tihii. Men jag blir så galen på alla människor som går hit och dit och in i MIG!! Får panik :P
På hemvägen började det snöa massa, så det var supermysigt ju! Helt vitt ute, och själv såg jag snarare ut som en snögubbe när jag kom hem haha.

Nu sitter jag och käkar makaroner, tittar på Harry Potter och laddar inför kvällen! Ska bli så sjukt kul att fira Emil och träffa alla som jag inte träffat på jättelänge!

Ha en fin kväll alla!
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0