Nu har jag...

... precis varit med sööta Emelie och pratat pratat och pratat. Gumman jag är så glad för din skull, och jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir nåt! Det är du verkligen värd det! Jag blir alltid så glad när jag är med dig, men att se dig så härr lycklig, att det bara sprudlar i dig gör hela MIG lycklig med!! Du är en riktig glädjespridare, och jag älskar dig!!! <3


Haha Felix ville att jag skulle lägga ut bild(en) från igår, hade tänkt lägga ut en JÄTTEFIN på Sanny när han ser ut som pippi långstrumo,  men jag ska vara snäll så låter bli hihi. 

Felix demostrerar hur god sin"kalasdricka" är haha

Tog inga fler bilder som blev bra tyvärr, får bli fler nästa gång!

Puss och godnatt allihopa!! <3


Kommentarer
Postat av: Felix Ahlberg

Asså, HAHA! OFTA!:D Jävla stekpanna och ungsvante! Måste fan börja chilla med drickandet...

2009-12-21 @ 00:41:36
URL: http://sondre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0