100

Ojoj, 100:e inlägget sen jag startade den här bloggen! Haha, kanske inte så roligt, men ändå! Det bode betyda att... hmm... den här bloggen typ e drygt 100 dagar gammal? Hehe.

Hmm, känner inte för att skriva om min dag idag haha. Känns bara som att alla är deppiga omkring mig just nu,
så måste hitta på något positivt att prata om i stället.. hmm.
JAG kan ialla fall glädja mig åt att min helg kommer bli perfekt! Ska få träffa Vivvi och förhoppningsvis Magdalena på fredag, sen på lördag blir det shopping med Emelie, sen kanske fika, men i alla fall NEW MOON men Helena och Paola! Sen på kvällen spakväll med Emelie och Felicia!
Det kommer vara lite full rulle, men super ändå!! YAY, nånting positivt!! :D

Men.... kan inte alla skriva någon positiv kommentar till det här inlägget? Så kan vi peppa varandra liksom?
Haha, jag och mina idéer xD


Härlig låt!!!

Puss o kram på er♥


Kommentarer
Postat av: Tobias

Kladdkaka är så gott :D haha nej den var usel!

2009-11-19 @ 17:14:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: paola

hejhej, idag har jag iaf varit ovanligt GLAD! och det ska bli suuuper najse i helgen med New Moon <3<3 Ha det bäst tills dess, puss puss

2009-11-19 @ 19:21:54
URL: http://mizzdenton.blogg.se/
Postat av: Minih

Jättefin blogg!

2009-11-20 @ 16:15:26
URL: http://minih.blogg.se/
Postat av: helena

filmen va BRA! :)

2009-11-23 @ 00:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0