11/11-09

Hej alla!
Hmm, känns som att det var längesen jag skrev här, men det har helt enkelt inte funnits tid! Har grymt mycket i skolan nu, har mått riktigt dåligt de senaste dagarna av all stress. har till och med kommit på mig själv med att glömma bort att andas :S Det är nästan lite läskigt!

I alla fall, hade Samhällsprov idag på Sveriges statsskick och det gick rent ut sagt åt helvete. Kommer få IG, är ganska säker på det :P Hahaha, det låter ju bra - hon som läser sam och har IG i samhällskunskap :P Men men, förhoppningsvis lyckades jag väl med en fråga.... -.-'

Det är så hemskt att skolan tar upp så mycket tid.. Jag är rädd att jag måste välja bort någonting fint jag har, eftersom det inte finns någonting tid.. Det känns ju fel när det blir så, men jag vet inte vad jag ska göra, men jag stressar sönder.. Så vad gör man? Save yourself, eller??

Aja, ska plugg lite nu
PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0