Ben o Jerry's

Yummi, äntligen hemma, så skönt att sluta tidigt pp torsdagar!
Nu är goegrafiprovet överstökat, så kan sätta ett stort check för det, så det är galet skönt! Gick dessutom rätt bra, så det gör ju det hela bättre :D Jag HOPPAS i alla fall att det gick bra!

Nu blir det en lugn och skön eftermiddag, mitt mellanmål består av Ben och Jerry's, YAY!! Känner för att vara riktigt onyttig idag.. tihi! Sen ska jag spela massa piano, för har hittat en ny kompositör som jag gillar, och har fått fram massa låtar av honom på noter! Så det är kul!



Mums... Vilken Ben o Jerry's är eran favorit?


Håller på att lära mig den här nu. Visst blir man glad av den? 

                                                                     Puss o kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0