Helg!

Har knappt skrivit någonting i helgen märkte jag.. hmm.
I fredags kväll var jag och Emelie i alla fall på stadsteatern och så genrepet för Bröderna Lejonhjärta. Den var... hmm... tjaa Emelie, vad säger du? xD En annorlunda tolkning av filmen? Men den var bra ändå, jag gillade alla effekter, och den hade humor!  Så vi får ta och gå på teater snart igen tycker jag, Emelie!
Hahaha, måste bjuda på mig själv lite: När vi var i trappan till lidingöbanan så berättade jag för Emelie om hur det bara spritter i mig när jag ser en sån där stor scen, och att jag bara vill rusa upp på scenen, men gjorde det med lite väl entusiasm, så råkade smälla till en kille (tur att det var hans keps som fick ta smällen!) som gick förbi mig, just i den sekunden. PINSAMT!! Så kutade illröd ut från perrongen. Haha, så typiskt mig alltså!

I alla fall, idag har jag träffat Paola<3 i stan. Superkul,d et var ju evigheters evigheter sedan vi träffades! Så vi tog en fika på Wayne's, en STOR Chailatte (känns som att jag lever på det nu för tiden, klarar inte en dag på stan utan en chailatte, är beroende xD) Så vi satt och pratade länge, och sedan gick vi runti stan. Provade varsin korsett uppe på Åhléns bara för att vi älskar omklädningsrummen där haha. Roligt.
Men jag kökpte ändå typ ingenting, var på sånt där snålhumör och då går det inte så bra att shoppa haha. Jag som behöver nya kläder!! Men en mascara från l'Oréal fick det bli, och en ansiktsmask.

Nu ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Ansiktsmask, tyst i huset, film.. Myspys för mig själv helt enkelt!

Men nu ska jag sova, hoppas alla haft en bra helg hittills!!

Puss och kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0