Hemma igen!

Nu är jag hemma från landet! Var egentligen meningen att jag skulle kommit hem igår, men det blev idag i stället.  Så idag har jag inte hunnit så mycket mer än att sitta i bilen, träffa emelie en stund och sen varit på träning och skaffat mig lite nya blåmärken. Det var helt galet vad jag ramlade idag på träningen.. Så känner att jag är lite blå här och var haha.

Men men, det var kul att va i Leksand i alla fall! I torsdas träffade jag Jon och fikade och körde runt i hans bil tills vi stannade och snackade med Victor. Kul att träffa dem igen! Sen i fredas gick jag en promenad med Anders och sen stack jag till Amanda för att förbereda oss för kvällen.
Amanda hade fixad svincoola vampyrtänder som hon gjutit efter sina egna tänder, och röda linser. Det var hur ballt som helst! Först fick jag lite panik när det vita pudret vi köpt på Butricks inte funkade, men med lite blof och svart ögonskugga ordnade det sig nog tillslut!
Resten av helgen gjorde jag inte så mycket, var hemma och fixade på gården, spelade fotboll med brorsan (det vill säga att han, som är tio år, dribblade bort mig.. hrrm...).




Aja, skola i morron, ska sova.
Nu blir det nog bättre uppdatering än det varit i helgen haha.

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0