NEW MOON!!

Toppendag det har varit idag, hittills!!! Först åkte jag och Emelie in till stan, köpte två tröjor och lite smycken, så det var superkul!
Och sen... dumdumdummm..... SÅG JAG, PAOLA OCH HELENA NEW MOON!!! Gaah, jag är helt käär!!
Men ärligt talat så gillade jag Twilight mer, för där var det mer "naturligt" alting, jag tyckte det var ganska överdrivet här, och ibland lite för långa scener när det inte hände någonting. Gillar inte Kristen Stevart heller så mycket, hon spelar inge bra..  Men ändå, den var grym! Känner att jag är tvungen att se den snart igen! Någon som kan ställa upp att se den med mig då? (a) haha

Nu ska jag iväg till nya huset och ha spa med Emelie! Så synd att Felicia blev sjukt lägligt till ikväll! Hon skulle ju också ha varit med och haft mys med oss, men bättre att hon tar det lugnt och är hemme antar jag!
Krya på dig Felicia!!

Ha en härlig lördagkväll alla!




Har hittat massa låtar från filmen nu på youtube, gissa vem som kommer lyssna ihjäl sig? :P


Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: helena

<3<3<3

2009-11-23 @ 00:15:43
Postat av: Emelie

Jag älskar dig!!<3 tack för att du är du

2009-11-23 @ 19:20:22
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0