resten av dan

Idag, eller rättare sagt den här eftermiddan/kvällen har varit väldigt slapp för mig! Jag har helt enkelt struntat i skolan totalt utom en svenskagrej.. Och genast är jag på superbra humör! Blä för skolan... Men jag har bara tagit det lugnt, spelat piano, skrivit, träffat Emelie en liten stund för en promenad och köpte godis tihi. Det var i gott, har typ inte ätit det på jättelänge! Yummi.
  Nu ikväll har jag varit på teater, som varje torsdag. Alltså så fort jag kommer dit så blir jag så glad! Det är så härliga människor där, skrattar typ oavbrutet! Och så får jag ju stå på scenen och spela som är det bland det bästa som finns. Idag fick jag typ spela chefen över ett psyksjukhus, så det var kul haha.

Men nu ska jag sova, så jag orkar med skolan en sista dag innan helgen. Sen i helgen sticker jag och familjen till leksand, så det ska bli mysigt och kul! Får se om jag hinner skriva något innan jag åker.

Puss puss och godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0