Rösta!!

Nu har jag varit på träning och det gick faktiskt ganska bra, till viss del! Min musik är färdigklippt nu, så kunde pka hela programmet med  musik idag. Heregud, jag ahr aldrig åkt ett så långt progran förut, shiit vad jobbigt det var!! Haha, det blir nog några joggingturer i skogen, för här krävs kondition!

Försöker få tag i Emelie, som inte svarar på sin dumma mobil!! Men förmodligen så sover hon väl. Då kan jag passa på att säga till er att rösta på henne till Lidingös Lucia!! Är så glad för hennes skulle att hon är en av kandidaterna! Gå in nu på www.lt.nu och rösta på Emelie som är kandidat nummer 7! Jag lovar, ni kommer inte bli besvikna om det blir hon som blir årets Lucia! :D


I love you, until the end of time <3

Nu ska jag sova!
PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :D det känns så jävla underbart!

2009-11-12 @ 16:07:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Awww tack älskling! Jag älskar dig hur mkt som helst!!<3<3<3

2009-11-12 @ 19:15:46
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0