Smile

Nu är det grått ute, det blåser, det är mycket i skolan och ja... faktiskt så känns livet ganska trist!
Själv märker jag det på mig själv att jag inte alls är mitt vanliga glada jag, utan känner mig ärligt talat ganska deppig, och allting kan ibland bara kännas FEL FEL FEL! Tankarna går runt, runt, runt i huvudet.

Men jag tänkte på en sak. Det är säkert många som känner som jag just nu, men därför tror jag att det är viktigt att vi stöttar varandra!
Det behöver bara vara någonting litet, sådana där småsaker som kan lysa upp ens dag!

Ett leende,
när någon tittar på dig. I stället för att vika undan blicken, le mot personen i stället. Det kan göra så att man känner sig så mycket bättre.

En kram på morgonen,
är en annan grej. Inte heller så påfrestande. Om man får en kram på morgonen, i bästa fall av många, är en väldigt bra start på dagen. Att krama den där personen som du aldrig kramar annars också, det kan betyda så mycket!
Att någon frågar hur man mår,

Det är inte heller så svårt, och inte det minsta konstigt. Men det är också en sak som kan göra gott för någon som inte är på sitt bästa humör. Att någon faktiskt bryr sig om och frågar hur just du mår. Det värmer!

Det här är ju bara några små tips, men jag tror det är någonting vi alla behöver!
Hoppas att alla faktiskt tog åt sig av den här texten, och tänker på det!

                          

                                                                        PUSS♥

Kommentarer
Postat av: paola

Mcfly <3<3 kram kram

2009-11-03 @ 19:50:15
URL: http://mizzdenton.blogg.se/
Postat av: sophie

Jag tror att allting har en mening vill se meningen i allt

Men ofta är det svårt som nu då allting känns så kallt

Men jag kämpar

För det är mitt enda val

Jag står i tunneln tittar fram och ser att ljuset leder mig

Det ger mig styrka att fortsätta och berätta för dig

Ingenting kommer bli bättre av att deppa ihop

Tar hellre tag i saken krigar och gör sak av mitt rop

Fortsätter att hålla blicken uppåt så e jag på rätt väg

Mot dit jag vill nå

Där ingenting har vart förgäves när ens liv varit svårt

Och jag måste nu blicka framåt hålla hoppet vid liv

För ljuset är det som leder en när man bottnar i skit

Men jag vill kunna spola förbi stunder som denna

Det är för såna här tillfällen jag vill kunna blunda för jämnan

Och det som jag nu vill säga till dig e att

Försök inte gömma dig för verkligheten hinner ifatt

Du vinner i takt med att du lär dig och går vidare

Och inser att framtiden erbjuder nåt finare

2009-11-03 @ 21:19:05
URL: http://perfectness.blogg.se/
Postat av: Pauline

Du betyder så mycket<3<3<3<3<3<3

2009-11-03 @ 21:48:02
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Amanda

Härlig låt <3 ;)

2009-11-13 @ 17:07:12
Postat av: Pauline

Jag vet :D Vilken Amanda förresten? haha :) <3

2009-11-14 @ 00:30:46
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0