Upp med hakan!

Det är nästan lite läskigt, vart jag än går, så är det kompisar som inte mår bra just nu!
Jag får hela dagarna höra: "Pauline, jag är seriöst deprimerad", eller: "Allting är åt helvete." "Ingen förstår mig!"
Okej, alla är vi deppiga ibland, så är det! Det är mörka tider nu, och allting känns mycket värre än det'förmodligen inte är!
Men även om det är svårt, så vill jag bara tala om för er att ni alltid är älskade, hur det än känns!
Det kan kännas som att ingen tycker om en emellanåt, och ingenting känns bra, men det är bara falska vibbar.
Men vi är människor, och det är mänskligt att känna så.

Jag vet att jag har haft den här låten på bloggen förut, men jag ber er, lyssna på den!



                                  Hoppas att alla lyssnade på den här låten nu, och att ni verkligen tog åt er av texten!
                                                Allting känns upp och ned ibland, med då får man tänka att det bara kan
                                                                          bli bättre!
                                                                         Puss på er nu <3

Kommentarer
Postat av: sophie

eeeey våran låt jue! :)

2009-11-24 @ 14:41:01
URL: http://perfectness.blogg.se/
Postat av: Olivia

pauline, jag mår inge vidare

2009-11-24 @ 20:01:49
Postat av: Emelie

Sv: Kom hit så ser vi den tillsammans :D<3<3

2009-11-24 @ 20:14:21
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Tobias

Det är ju inte det :) så sjukt gott!

2009-11-24 @ 22:41:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0