16/10-09

Den här dagen har faktiskt varit ganska bra! massage på gympan, det är alltid så mysigt på fredagar :)
Så direkt efter stack jag in till stan för att träffa Emil som jag inte träffat på sjuukt länge, och när jag stod och väntade på han och hans kompis på t-centralen sprang Magdalena och hennes kompis förbi, gaaaah jag blev så lycklig av att träffa dom!!
  Så jag Emil och hans kompis gick till nån musikaffär, där de spelade gitarr i typ en halvtimma, och jag fick visa mina skills på piano. Sen gick vi och tog en fika på Wayne's. Superkul var det!! Måste göras om snart!

                                                                   Ha en underbar kväll alla!!
                                                                                 
                                                                             PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0