25/10-09

Hej alla!

Nu har jag varit i stan med Amanda och har shoppat massa vitt puder och blod till fredag! Ska bli så grymt kul, snacka om att hon och jag kommer ha bästa kostymerna!! Can't wait.
Hmm, förstår mig inte på mig själv, kan ha såa otroliga humörsvägningar ibland!! Igår var jag på jättebra humör, men idag känns det bara som att allt är fel.. Får bara en känsla av att folk undviker mig eller nåt.. Hmm, nej så är det väl inte?
Positivt tänkande, hallå? Vart tog det vägen? :P
Gaah, jag går mig själv på nerverna. Kommentera lite positiva saker snälla så jag blir på bättre humör..

Aja, ska iväg på träning nu. Förhoppningsvis så är det ganska tomt på isen idag, eftersom det var en del som skulle tävla idag. Då kan jag åka programmet utan att behöva bromsa för massa. Yay!
Efter det hoppas hoppas hoppas jag att jag hinner träffa Bästavän, för det känns som att det var jättelänge sen!

Men men, skriver mer sen.

PUSS♥


Min musik på konståkningen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var länge sen :((((((

I miss you:'(((</3

2009-10-25 @ 18:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0