26/10-09

Hej alla!

Nu sticker jag snart iväg till stan. Ska käka lunch med pappa och lillebrorsan, så det ska bli mysigt :)
Efter det ska jag träffa Paola, som det verkligen var jättelänge sen jag träffade känns det som!
Hopfully så ska jag sova hos Emelie sen ikväll, för se hur det känns efter träningen :P
Gick faktiskt riktigt bra på träningen igår, för de som undrar haha. Det var nästan tomt på isen, så kunde verkligen leva ut alla rörelser i programmet, så det var superkul!

Nån som kan fixa den här låten till mig:



Please? :)                                                    Ha en bra dag alla, så hörs vi!
                                                                                  PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0