Atjoo

Idag e jag hemma från skolan.. VAknade i morse och kände att hela jag strejkade, nyste och näsan rann och kände mig allmänt hängig, så inte en bra dag att gå till skolan.
  Har tänkt på det, det var längesen jag var förkyld med så kort mellanrum, omni förstår vad jag menar. Brukar typ bara va sjuk nån gång per år annars, men nu är det bara nåra veckor sen sist.

Jaja, två veckor kvar och sen är det höstlov!! Längtar!! Vill bara ha alla prov överstökade nu på en gång och sen bara ta det  lugnt och göra vad jag vill.

  Hittills idag har jag typ tittat på "what star did you come from", den är ganska bra faktiskt :) Nu vill jag bara sätta mig och skriva, det var så längesen jag hade tid för det!


Snart kan jag den här på piano! :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0