Brist på bra rubriker

Hej alla!

Ännu en dag avklarad, och nu är det bara två dagar tills lovet!! Så himla skönt, och känns som att jag redan har hela lovet uppbokat. I alla fall lite :) Ska försöka träffa så många människor som möjligt i alla fall :)
Åhh, för några veckor sen trodde jag ju att vi skulle resa till Frankrike det här lovet, med det blev inte av, så tackade nej helt i onödan till en Halloween-fest.. Fick värsta ångesten idag på engelskan när ämnet Halloween kom upp. Jag skulle vart världens bästa vampyr!! :D Så om nån vill bjuda mig på nån fest är det bara att säga till liksom (a) hahaha.

Sen har jag varit på träning, börjar väl komma ganska långt på programmet, det är bara det att det är så mycket steg att komma ihåg och fler dubbelhopp och hoppkombinationer än förut, så det är lite avancerat. Men men, hoppas det blir klart så jag kan börja tävla snart i alla fall!!

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0