Gaah!!

Usch usch usch, den här dagen har verkligen inte varit bland det bästa!!
Vaknade i morse från en underbar dröm, men så märkte jag såklart att det bara var en dröm och att jag nästan försovit mig, så fick skynde mig upp.
  Kämpade mig igenom skolan plus ett prov i Datakunskapen, trots att jag fortfarande har en förkylning som aldrig verkar vilka ge sig -.-' jobbigt.
  Sen kom jag hem för att göra middag till hela familjen, så slänger ihop en pannkakssmet och försöker steka, men de faller bara isär. Så när mamma kommer hem ligger det bara en hög med stekta hmm.. vet inte vad jag ska kalla det, men pannkakor såg det i alla fall inte ut som, och jag kände bara hur jag blev argare och argare.. Så kommer såklart mamma och frågar : "Är du säker på att du haft i ägg?"
 Såklart har jag glömt det... -.-' Så slänger i nåra ägg, så de blev några pannkakor tillslut i alla fall. Plus att pappa och brorsan var på rethumör, så det gjorde ju inte det hela bättre...
Så skyndade jag mig iväg till träningen där det gick dåligt och det kändes bara som att jag var ivägen. Typiskt!! Det som brukar gå bra!
  Nääe, det var liksom droppen, så det har inte riktigt varit min dag idag, om vi säger så. Behöver bara krypa ihop i någons famn och bli tröstad.

  Plus att jag blir stressad, för på onsadag är det någon temadag i skolan och temat är Djungel. Har ingen aning om vad jag ska vara!! Ingen fantasi! Har typ ingenting hemma som kan passa i en djungel... Hjälp mig med förslag SNÄLLA!!!

Jaja, nu måste jag sova. Hoppas ni andra haft en bättre dag än mig ♥


Kommentarer
Postat av: Viking

Låter jobbigt...Om dagen varit dålig brukar jag bara lägga mig och sova ett tag när jag kommer hem. På grund av det är det omöjligt att sova senare på kvällen. Då tar man en sur-kaffe med några kompisar och sitter uppe halva natten och snackar skit. Eftersom man inte sover ordentligt den natten blir nästa dag också kass, and so on...



Kan du inte vara en palm eller nåt? Slå in dig i en filt och ta på dig en grön hatt? Eller kanske en stammedlem med blåsrör och grejer. vad drömde du förresten? Jag tycker det är jättekul att höra om folks drömmar. Jag minns sällan mina egna men en del av mina kompisar brukar drömma helt störda grejer ibland:D

2009-10-13 @ 17:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0