Godnatt!

Heej, sitter nu här och ska snart släcka lampan för dagen. Den blev väl helt okej tillslut, efter lite träning och en äppelkaka à la Pauline till efterrätt. Den är faktiskt väldigt enkel, men väldigt god:
  Man gör den i små portionsformar, skalar och klyftar äpplen som man lägger upp till toppen av formen. Sedan häller man c:a en matsked sirap över, strör lite ströbröd och skivar smör med en osthyvel (!). In i ugnen på 250 grader i tjugo min - klart! Den blev väldigt god.
  Träningen gick väl hyfsat bra, är så glad att det bara går framåt! :)

Men nu ska jag krypa ned under mitt duntäcke!

                                                                Sov sött alla!
                                                                      PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Olivia

OMG ge mig äppelkaka!!

2009-10-19 @ 15:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0