Good night

Tack till er som kommenterade gårdagens inlägg, det är alltid kul att höra! Men fortsätt kommentera, ni som
inte gör det. Don't be shy ;)

Hmm, det var ju faktiskt en som frågade mig samma sak tillbaka, vad jag tycker bäst om med mig själv. Så täntke att jag skulle försöka svara på det!

Vad jag gillar bäst med mig själv med insidan, är nog att jag brukar, i de flesta lägen, tänka positivt på saker och ting, och också föra vidare det till andra, för att få dem att må bättre. Och jag tror faktiskt att det brukar lyckas! Jag brukar också försöka se den bästa sidorna hos människor jag träffar, i stället för de dåliga. Alla är vi ju fina människor, under ytan. Så jag ger alla en chans, liksom.
Med mitt utseende gillar jag nog mina ögon, och smilegropen i högra kinden bäst haha. Det är en del av min personlighet!


Nog pratat och mig, mig och mig. Fast lite mer blir det väl ändå haha.
Den här dagen har i alla fall varit bra! Har nyss varit på teatern, och det är alltid grymt kul! Ni få komma och titta på våran julshow sen! :D Det är så kul nu, för känns som att man börjar känna alla i nya gruppen ganska bra nu, så det är himla roligt! Man får sig alltid ett gott skratt på varje teaterlektion :P

Men men, dags för mig att sova!
Hoppas att alla haft en toppendag!

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0