HELG!!

Äntligen har det blivit helg, som jag gått och väntat på hela veckan, ellr snarare sprungit :P Har stressat sönder totalt den hät veckan och mått riktigt psykist dåligt. Förlåt säger jag till alla som försökt få kontakt, prata eller ringt mig den här veckan och bara fått något frånvarande och kanske till och med otrevligt tillbaka, men jag skyller faktiskt på skolan som get mig typ fyra läxor till varje dag, så har itne haft tid till någonting annat än att stressa runt och bli besviken och uuuusch!!
  Måste börja planera mina veckor lite bättre -.-'
  Men men, nu är samhällsarbetet inlämnat, och förhoppnignsvis så blir nästa vecka lite lugnare! I really hope so. 
Ikväll hade jag i alla fall myskväll med en, tittade på film och hade bara en lugn hemmakväll :)
 I morron kommer Elin från Leksand, så ska träffa henne lite i stan, sen på kvällen blir det spa med tjejorna. Längtar så sjuukt mycket till det, det är galet!!

Jaja, nu måste jag sova, skriver mer i morron <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0