How can something so wrong, feel so right?

Idag vaknade jag och kände mig som den fulaste människan i världen haha xD hur trött osm helst, ont i halsen, ot i huvudet och allt. Menj ag kämpade mig igenom en skoldag i alla fall, så ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt. Den här helgen tog nog slut på en hel del av mina krafter. Att avra uppe till halv fem och sova dåligt fram till typ 11 är inte så bra om man är mig.
Men trots det så var det en underbar helg! Fredan var jag med min älskling och sen på lördagen var det spa.kväll. Felicia får skicka alla bilder snart tycker jag! Supermysigt med spa och vampyrfilm efter det <33 MÅSTE MÅSTE MÅSTE göras om!!!

  Yaay, har precis hittat en serie på nätet till en låt som jag lyssnade på på Emelies blogg, så har fått tag på serien. Som synd är så är den på japanska och med fransk text -.-' men som tur är så kan jag ju i alla fall en del franska, så hittills har jag kunnat titta på den :D



PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Måste vi verkligen göra om! Sitter bara och väntar på att felicia ska skicka bilderna :D

2009-10-05 @ 21:27:19
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hahah samma här! <3

2009-10-05 @ 21:54:41
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0