Love actually

Har precis sett filmen Love Actually, det är en så sjukt söt film! Så mycket kärlek, överallt! Älskar alla karkatärerna i den. Haha, den lilla killen som är kär i skolans coolaste tjej är så gullig, vill bara äta upp honom (a) Jaa, det är en sådan där film som man blir glad av att se! Känner hur jag fortfarande bara ler :)

  Men nu ska jag försöka sova, måste bli frisk till i morron för då har jag massa planer.. Först till en chokladfestival, eller vad det nu kallas, på Nordiska Muséet (tror jag det var :S ), och sen efter det ska jag försöka träffa en kompis från Leksand som är här över helgen! Ska bli sjukt kul att träffa den människan igen! :D Gaah, helgen är för kort! Vill göra så många saker, men det finns inte tid.. Måste hinna plugga på söndag också kom jag på... Urk. Vill träffa Paola också.. morr.. helgen borde va MYCKET längre!!

Men men, nu SKA jag sova, annars kommer jag va död i morron xD

Puss puss, godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: sophie

we're gonna take buss fååårtifååår... förra året (eller var det längre sen?) <3

2009-10-11 @ 15:38:08
URL: http://perfectness.blogg.se/
Postat av: Pauline

hahahahaha kommer aldrig att glömma det gumman!! xD fååårtifååår hihi<3

2009-10-12 @ 08:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0