Myskväll

Hej alla!

Idag träffade jag alltså Paola på stan! Vi tog en fika, och sedan gick vi lite i affärer, köpte en mysig tröja och ett par coola leggings från Gina, så det var verkligen superkul! Jättekul att träffa dig Paola! :D You allways make me happy!

Nu sitter jag här, rengjord från topp till tå efter dagens träning. Den slutade med att min tränare skrämde livet ur mig när hon berättade om de nya reglerna för tävlingarna, och att vi måste förlänga mitt program massa, och ta bort och ändra, för att det är på en mycket svårare nivå nu.. VIsst, det är väl kul på ett sätt, att jag faktiskt blivit så pass mycket bättre men... LÄSKIGT!!! men men, jag kommer säkert klara det... öhm... haha.

Nu ska jag sticka iväg till Emelie och ha mysig tjejkväll med henne och Felicia. Känner verkligen att jag behöver det nu!

Ha en härlig kväll alla!

PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Whooot? Du får berätta allt om programet kväll. Kom kom KOOOM NU! <3<3<3

2009-10-26 @ 20:54:35
URL: http://sweetsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0