Natti ^^

Heej alla!

Idag har varit en riktigt bra dag! En bra start på lovet alltså! :D
Träffade först Emil på stan, det var jättekul! Drog typ med han från skobutik till skobutik och tillslut hände det... dum dum dum... Pauline köpte ett par skor!! :D Jag kan säga att det är STORT, för jag är så himla kräsen när det gäller skor, och så hittade jag dem som satt perfekt! Haha.


Haha, vet inte hur bra det syns, men snygga var dem i alla fall!!


Sen kom jag hem, lagade middag åt mig och lillebrorsan, för vi skulle ha en mysig kväll han och jag :)
När vi käkat klart kom vi på idén att vi skulle baka en kladdkaka, så slängde ihop en smet. Det blev i alla fall sjukt gott! Haha, den killen är så himla rolig, han gör mig alltid på så himla bra humör! En riktig liten solstråle är vad han är! :D


Syskonkärlek!



En glad liten pojke :)



Sen så gick "Little miss Sunshine" på fyran, så vi såg på det och nu sitter jag här!
Har i alla fall vart en härlig dag/kväll, så hoppas att alla haft det lika bra som mig!

Men nu ska jag hoppa i säng, nattinatti!

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0