Nattinatti

Har nu städat ur en hel del ur garderoben. Snart börjar ju visningarna av huset, så alla som tittar på det kommer till och med titta i min garderob!! Taskigt.. Så måste til och med städa så att det är snyggt och prydligt inne i den. Snark.
  Men men, det är faktiskt ganska kul att leta igenom den, för man hittar massa saker, som allahjärtansdag-presenter från första pojkvännen, konfirmationspresenter och så hittade jag massa kort från min första språkresa i England, Bournmouth!! Haha, så himla kul att titta på alla misslyckade kort, för på i princip alla hade mitt finger lyckats komma med på en kant, så det fanns knappt ett enda kort utan mitt finger på xD Roligt roligt haha.

Men men,
dags för mig att krypa ner i sängen. Ska bli så skönt! Längtar efter att sova hela dagarna nu för tiden haha. Vet inte om det är bra eller dåligt.

                                                                   Sov gott alla!
                                                                       PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0