Positivt tänkande

Eftersom jag känner att jag är på så bra humör idag, täntke jag komma med en liten fråga, som ni får kommentera till. Och till er som läser men inte kommenterar, kommentera gärna ni också! Hahah.

I alla fall. Det finns så många som alltid klagar på någonting med sig själva, sitt utseende för det mesta, men även personligheten.
Men kom igen nu, sluta se negativt på dig själv, det finns så mycket positivt!!
Så, min lilla fråga är:

"Vad tycker du bäst om med dig själv?"

Faktiskt, om man är på lite deppigt humör och tycker att allt är fel med en själv, kan man rabbla upp alla
saker som man gillar med sig själv, och må mycket bättre!

Så kommentera nu! :D

PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Emil

Att jag kan ge folk fler chanser än dom borde få enligt vissa, men enligt mig, om du gör ett misstag så är det självklart att man ska få chansen att ställa allt tillrätta, sen om du gör bort dig igen vet du bara mer hur man inte ska göra xD

2009-10-21 @ 22:01:52
Postat av: Emelie

hmm ja du, det var en bra fråga. Låt mig tänka lite...om det ränkas så är jag mest nöjd med mina vänner i livet som jag valt. Om inte de räknas så är det väl...jag tror mina ögon faktiskt:))



Du då bästis? Vad är du nöjd med? en annan fråga, kan inte du och jag ta en fin promenad längst Ekomsnäs snart eller hur fan det nu stavas xD

jag skulle gärna vilka ta lite höst bilder med oss och lite andra bilder och dessutom var ett tag sen nu som vi hörde av varandra och träffades:)



XOXO Loove you much much much <333

2009-10-22 @ 00:41:14
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag gillar min förmåga att ta hand om alla. Jag vet inte varför, jag bara är sån att jag måste ta hand om alla.. Klarar inte av att folk är olyckliga och ledsna, känner mig skyldig för att jag inte tagit hand om dom tillräckligt eller nåt sånt.. Kanske inte är så bra iallafall..?



Chäääärleeek till dej Pauline <3

2009-10-22 @ 07:38:05
URL: http://lisaangel.blogg.se/
Postat av: paola

Jag e så glad att ja fått så himla mkt bättre självförtroende sen i sommar :) Och en del av mitt självförtroende kommer faktiskt från dig :p <3<3 du e sötast, love u lotzz

2009-10-22 @ 16:48:57
URL: http://mizzdenton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0