Sorry

Hmm, sorry för att jag varit så negativ på sisitone.
Men men, nu har jag gråtit ut, så får väl försöka se lite positivt på det hel. Det bilr säkert jättebra i det där huset,
trots att det känns fel just nu. Det är ju trots allt fint, och i och med att vi ska bygga till en takterass så kommer det ju blir väldigt coolt, så jag borde inte klaga.
  Menmen, som sagt jag har gråtit ut nu, och det har man rätt i att göra nån gång ibland,
så nu hoppas jag att nästa vecka kommer bli jättebra med massa snälla och glada människor som kan liva upp allting :)


                                                                           PUSS♥



Kommentarer
Postat av: Olivia

Det blir säkert jättebra. Jag kände samma sak när jag flyttade men det nya hemmet kommer sen också att kännas som hem, man vänjer sig. Sen kommer det kännas konstigt att man bott någon annan stans!

2009-10-18 @ 18:16:17
Postat av: paola

Och den här veckan kan du ju hänga avec moi!! yeye <3<3

2009-10-18 @ 20:53:08
URL: http://mizzdenton.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jaa det vill jag jättegärna!!<3 men har du lov nu eller v.44? <3<3

2009-10-18 @ 21:11:00
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Emil

Haha du får väl träffa mig igen så blir dagen bra :D

2009-10-18 @ 21:48:36
Postat av: Pauline

Haha jaa det får jag ta och göra :D

2009-10-19 @ 12:49:49
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0