Spa <3

Snart bär det av att träffa tjejorna och vi ska ha spa! Det är sjukt vad jag längtar! Behöver verkligen koppla av med pool, bastu, ansiktsmask, god mat, schyssta kompisar och så :D 

Idag träffade jag Elin och hennes pojke, han var en lustig typ. Köpte en fin halsduk, mössa och vantar. Haha, gissa vad den människan kläcker ur sig då: "Du ser lite ut som en champinion i den mössan"
  Jag bah: "Jasså, tack så mycket :P"
  "Jaa men en sån där i Mario-Cart"
  "Okeeej, ska jag vara glad eller inte glad..."
  "Nej men dom är jättesöta!"
  Såå, vi får se vad ni tycker, om jag ser ut som en Mario-Cart-champinion eller inte xD 

Men men, nu ska jag iväg!! Yaaaaay <33

Pusspuss på er! 

Kommentarer
Postat av: Omelia

Ha det så mysigt!! :)

2009-10-03 @ 20:33:18
URL: http://omelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0