Take me somewhere else

Den här dagen blev i stort sett samma... Alltså inte världens bästa. Vaknade med huvudverk eftersom jag inte kunde somna igår, och blev såklart sur.. Sedan när jag cyklade till skolan började det snöa så det blev helt iskallt i ansiktet.  Var inte alls på humör i skolan och blev bara ännu mer deppig, som tur var så förgyllde Amelia och Åsa min dag på lunchen, haha de människorna får en alltid så glad :) Sen var jag tvungen att plugga naturkunskap när jag kom hem -.-' ORKAR INTE MER!!
  Så nu har jag precis tagit ett varmt bad med tända ljus och rökelse för att lugna ner mig, så är lite dizzy nu haha. Så det var i alla fall skönt. 

  Har kommit på vad jag ska vara i morron nu på Djungeldan. Funderade faktiskt på att vara palm, Viking, men tror jag blir nån sorts björn i stället, typ non Baloo-liknande varelse haha. Så ska gå runt i min lurviga jacka och får väl måla dit någon nos :p Så förhoppningsvis så blir det väl någorlunda bra.

PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Hejdu

ta en bild :D

2009-10-13 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0