Varm choklad^^

Kände att det nog var dags med lite nytt nu på bloggen, har helt enkelt inte haft tid, elelr tagit mig tiden, att skriva något på sistone. Men men.

Idag så fick jag gå upp typ FEM (aller ja, kanske inte fem , men i alla fall kvart över) för vi skulle med geografin till Haga-parken och kolla på..hmm.... jaa, jag skulle vilja säga stora stenbumlingar xD
  Lite onödigt eftersom det inte kan vara såå svårt att hitta det häromkring på ön, men men. Det var ändå lite mysigt att bara gå runt och snacka med folk och så :) Fast jag är jätteförkyld nu, näsan bara rinner och känner mig ganska snurrig i huvudet, så gick inte till nåra andra lektioner idag..
  Köpte först en snygg klänning på Indiska och leggings till den, som jag gåttoch tittat på ett tag. Den är mysig :)
 Men nu är jag hemma och sitter med en varm kopp choklad, som jag inte hann dricka idag på "utflykten". Hade fan med mig två termosar, krävs mycket varm choklad för att jag ska hålla mig på benen en sån här dag xD

  Nu ska jag antingen plugga, eller titta lite på "wich star did you come from".

  PUSS


Kommentarer
Postat av: sophie

haha så du gick hem från skolan o tröst shoppade? :)

2009-10-08 @ 14:13:36
URL: http://perfectness.blogg.se/
Postat av: Pauline

haha nääe men asså vi hade vägarna förbi stan när vi skulle hem ;)

2009-10-08 @ 16:28:07
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: sophie

självklart! :)

2009-10-08 @ 19:39:06
URL: http://perfectness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0