VILL INTE!!

Känns som att allting bara rusar och skriker inuti mig.
JAG VILL INTE FLYTTA!!!
Men det verkar ju typ vara bestämt nu. Såg ett mail ligga uppe på pappas
data igår, förmodligen till mäklaren, där det stod att vi hade bestämt
oss för att flytta :'(
vafaan, varför säger dom inte det till mig innan dom bestämmer??
Visst, huset är coolt och så, men ändå.
JAG VILL INTE FLYTTA!!! :'(
Plötsligt känns det så fel.
Vill inte flytta till ett fult, helt opersonligt hus. Vill inte flytta bort från
det hus där jag bor. Ingenting kommer kunna bli som
förr då.
FAN!!!

Huvudet bara spränger, jag vill bara bort från världen.
Jag ska fan ta höstlov en vecka tidigare och åka till Italien haha.

puss


Kommentarer
Postat av: Det du...

:( va jobbigt...

2009-10-18 @ 12:40:26
Postat av: Emil

Var ligger nya huset då?

2009-10-18 @ 12:51:27
Postat av: Pauline

Också på LIdingö. Typ 2 km från där jag bor nu..

2009-10-18 @ 13:51:22
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Olivia

Det är ju inte så långt iallafall. Det hade ju varit värre att flytta till Malmö eller Schweiz eller något. Är det närmre skolan? Isåfall är det ju bra, annars får du cykla längre!

2009-10-18 @ 18:58:45
Postat av: Emelie

Du kan komma hem till mig när du vill gumman och det vet du! vet att det inte blir samma men det är bättre än ingenting. Tänk posetivt: Ditt rum kommer bli fett awesome. Huset kommer bli bättre och mer personligt när ni har lite mer saker där. Du har underbara vänner. Du har mig och kommer alltid ha. Tänk på vår framtid i lägenheten. Det kommer lösa sig gumman. Var inte så deppig, ryck upp dig nu älskling <3

2009-10-19 @ 00:17:05
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Pauline

Tack hörrni <3

2009-10-19 @ 12:51:13
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sötis jag vet att du snackade om hu jobbigt det skulle bli om det blir så att ni flyttar.. Låter inte som att du är så inne p ideen. Men du är iallafall kvar på ön med dina kompisar och din familj flyttar med dig. Du kommer ha kul när du flyttar in med alla saker i ditt nya rum, sånt är alltid kul. Sen kommer det blir lite jobbiga perioder men du vänjer dig. Och sen kommer jag hem och om du fortfarande inte trivs är du välkommen att bo hos mig <3 älskar dig ^^

2009-10-20 @ 03:51:03
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0