So I say a little prayer, and hope my dreams will take me there. Where the skies are blue, to see you once again, my love.

Nu måste jag bara skriva ner en sak som jag tycker är liiiite coolt. Jag minns en gång när jag var litet, satt i bilen med mamma påväg hem från pianot. Jag tror jag var runt 7-8 år. I alla fall så spelades en låt på radion som jag tyckte jättemycket om! I skolan om man skulle skriva om sin favoritlåt, och jag skrev den, men utan att veta vad låten hette eller hur texten gick, jag kunde bara melodin. Nån gång nynnade jag den för mamma som trodde det kunde vara Westlife... de var ju populära då. Jag har försökt hitta låten, men eftersom jag inte kunde engelska när jag var liten kunde jag ju inte hitta den.
Och sen igår, 10 år senare, vid en liftstation, så hör jag låten!! Och jag har inte hört den sedan den dagen jag hörde den i bilen! Så nu spelas den om och om igen på datorn!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är mitt jobb att visa världen ditt sanna jag :D

2010-12-19 @ 18:31:53
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: anti

God Jul !

2010-12-20 @ 13:36:17
Postat av: mamma

Ja den låten kommer jag ihåg, den är fin...

2010-12-21 @ 14:59:16
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0