7/1-10

Okej, vi säger så här. Vi drar ett STORT SVART STRECK över gårdagens tävling. Det gic inte alls som det skulle och så gjorde jag illa foten på köpet. It sucks. Så satsar stenhårt på att nästa tävling blir bra!!

Wihooo nu ska jag va glad i stället... hehe. Får se vad som händer idag, blir nog ingen träning för mig och min fot. Vill träffa nån men får se om jag pallar ta mig nånstans. Dessutom bör jag plugga och städa, men jag pallar inte!!!

Känner att jag är i STORT behov av en myskväll med tjejorna!! Tur att vi planerat in på fredag i alla fall! Känns som att det var alldeles för länge sedan!!
 


Ha en fin söndag alla! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Pauline du måste ju skämta! Hahahaha du tar en bild som är fin på dig men folk kommer ju tror att du umgås med skogstroll!! HAhahaha men måste erkänna, felicia är sööööööööööt!! men jag är...inga komentarer

2010-02-07 @ 13:20:51
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0