Can't let myself fall for you....

Har inte uppdaterat på ett tag nu känner jag. Men ärligt talat... jag har inte alls varit på humör. Känns som att allt bara kraschat omkring mig, och har inte direkt varit på mitt bästa humör.
Tur att man har ett gäng härliga tjejer där i skolan som ställer upp för en i vått och torrt!
Belv så glad idag när jag tittade i kalendern och såg att om drygt en vecka flyger jag till Frankrike!! Åhh, tiden har faktiskt gått riktigt fort, men trodde inte den gått såå fort!!
Åhh vad jag längtar! Och då vill jag att min fot ska vara bra, så jag kan åka skidor heela dagarna!! Har dissat träningen två gånger på raken nu känner jag, men kan verkligen inte träna me min fot. Gör ONT med stora bokstäver.

Men men, ska krypa ner i ett varmt bad och bara läsa nu! Puss!






Kan en låt passa bättre in på mina känslor nu eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0