Knowing och Glamourama

Hello allihopa!

Har precis sett filmen "Knowing" med storebrorsan och hans kompis nu. Vi hade gäster ikväll och jag var inte direkt på humör att vara social så satt bänkad på rummet framför Glamourama och målade naglarna när de kom och frågade om jag skulle se film med dem. Why not? Bättre än att sitta gömd på rummet.
Alltså... jag är så konstig när jag ser på film. I alla fall den filmen haha. Satt antingen gömd under en filt, grät (som jag typ alltid gör i filmer men whatever) eller så satt jag bara och gapade haha. Hur många känslor kan man få med i en film egentligen? xD
Kort sagt handlade den väl om jordens undergång. Men jag rekommenderar er att se den!

Ska se lite Glamourama nu för att komma på andra tankar, sedan blir det hopp i säng!

Pusspuss  nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh jag har också sett den, visst är den bra?

Du jag vill snacka med dej lilla sötnöt, så skriv till mig på FB eller nåt för vi är aldrig hemma samtidigt.. jag kan maila från skolan under lunchen, men annars är jag mestadels fast i lektioner och repetitioner mellan 8 och 6 varje dag...

PUUSSSS

2010-02-22 @ 08:00:35
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0