Myskväll

Äntligen är det lov!!

MItt lov började med en supermysig kväll hemma hos Nicole. Det blev god middag, massa prat, och packning till hennes soliga resa till Dubai i morron. Så glad att jag lärt känna den tjejen, känns redan som att vi vet allt om varandra.

I morron sitter jag på flyget till Frankrike, jag längtar galet mycket!! Ska bli så roligt, känns verkligen länge sedan jag åkte skidor nu. Känns helt galet att jag på söndag kommer vara i en skidbacke! GAAH!!
Kommer sakna alla här hemma, kommer ju vara ganska okontaktbar där uppe i bergen, men det är bara en vecka ju. Hemma nästa lördag igen!

Men nu ska jag sova, om jag inte hinner skriva något i morron så hörs vi om en vecka!
PUSS!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0