Sunday bloody Sunday

Usch vilken tråkig dag det har varit hittills!! URK!! Har bara suttit och fyllt i massa papper inför utbytesåret nästa år, och sitter och försöker översätta mitt värdfamiljbrev till franska. Trodde inte att det skulle vara SÅ svårt :S  Storebror kom och hjälp mig!!! haha.
Har försökt plugga till Samhället också och skrivit lite på uppsatsen jag gör om Kenya. Det är väl... hmm... intressant... men ändå. Vill inte göra det nu, kan inte koncentrera mig någonstans.
Är egentligen inte meningen att jag ska till träningen  idag, pga min förkylning och fot. Men förkylningen är mkt bättre nu! Foten har tyvärr känts sämre senaste dagarna, men funderar ändå på att trycka ner den i skridskon och bita ihop. Så trött på att sitta still!!
Har typ världens klump i halsen idag, så känner att jag behöver träffa mina tjejor och ha kul på isen. Det blir ju alltid kul när jag kommer dit!

EN VECKA KVAR TILL SPORTLOVET NU!!! JAG LÄÄNGTAR!!!


Kommentarer
Postat av: helena

de va ju tur att du kom så att din söndag blev räddad! :P

2010-02-21 @ 22:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0