1/1-10

Årets första inlägg då!
På nåt sätt känns det härligt med ett nytt år, massa saker har ju hänt år 2009, både bra och dåliga, så kanske på sätt och vis skönt att lämna det bakom sig? En ny start? Jaja, jag är säker på att 2010 vlir ett toppenår, eller vad tror ni?
Igår kväll/natt var väl rätt galen. Shit vad pinsamma vuxna kan vara egentligen, helt sjukt. Undrar hur mycket som gick sönder igår egentligen haha. 
  Min dag började med att Sanny väckte mig runt elva, men jag sov vidare till nån gång runt tolv, fixade lite här hemma, det var ju en del att städa, och sen stack jag in till stan som var TOTALT DÖTT!!! Vi gick runt hela stan, för att sedan hamna på Wayne's med en Chailatte.
Och nu sitter jag här.
Ikväll kännerj ag bara för en lugn hemmakväll med me, myself and I. Kan inte bara familjen åka bort nånstans? Haha. Vill bara se nån bra film, göra ansiktsmask, fixa naglar, skriva, lyssna på musik och sånt..
Vi får väl se hur det blir helt enkelt!!

Hoppas alla haft en bra dag!
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0