19/1-10

Hello Sunshines!

Shit, nu känns det verkligen att skolan är igång igen... suck... hatar det. Har suttit i princip ända sedan jag kom hem från skolan tills nu för kanske en halvtimma sen och sammanfattat HELA EU!! Säg att jag är duktig haha.
Känner mig helt snurrig i skallen nu efter allt. Vill bara att det ska bli fredag så att allt kan vara över!

Nu sitter jag i alla fall hel och ren vid datan, efter en härlig dusch. Nån mer än jag som älskat alla tvålar från Lush? Tycker de är galet underbara, särskilt de där "jelly", som är som gélé fast en tvål haha. Så nu luktar jag gott.

Ska försöka sova snart, så jag är pigg i morron, det är en lång dag. Men på något sätt gör det inget för just nu känns det som att alltid går uppåt, eller vad tycker ni? Vi går mot ljusare tider? 

 Hoppas alla haft en bra dag!

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0