27/1-10 SNÖSTORM!!

VARNING FÖR SNÖSTORM UTE!!!
Kom precis hem från en skön skoldag, eller vad man nu ska kalla det, skolan kallar det specialschemadag. Började med ett konstigt Engelskaprov direkt på morronen. Några uppgifter var ganska svåra, men jag hoppas jag klarar mig!!
Sen var det någon information angånde extrakurser man kommer läsa i tvåan. Frågan är om jag måste välja, eller om jag kan vänta till nästa år?

Nu är jag i alla fall hemma. Så skönt att få sluta tre timmar tidigare än vanligt! Ute i snöstorm, var helt vit som en snögubbe när jag kom hem.
Nu sitter jag och lyssnar på massa fin pianomusik som jag vill lära mig och mumsar på naturgodis. Ska försöka fixa franskaläxan så jag får det överstökat.

Hörs senare! ♥


Så vacker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0